1 december 2011 - Time for christmas songs

Min enda sovmorgon på hela veckan och jag vaknar utav sms signal mitt i örat. jag har antagligen somnat med hörlurarna i öronen igår och somnat till musiken. Jävlar vad rädd jag blev, flög upp ur sängen. Haha. Idag är det den första december och det känns verkligen inte som det, vart är vintern? Vart är det mysiga "åh vad jag längtar till julafton". Pyttelite snö nu tack.

Min data åkte iväg till Tyskland igår igen så jag får ha min morsas data i några dagar. Därför det inte blev ngt uppdatterande igår. Så jag tröst shoppade lite julklappar till mig själv igår. haha. Jag tror det ska komma på posten idag så det får jag visa upp sen! ♥




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]