10 December 2011 - Saturday night fever

Heeeeej kära lördag!

Helt slut är jag. Har jobbat idag sen testade jag på vårat gym som är helt nytt. Jag är inte en "springare" men jag sprang på det där badet i 45 minuter ungefär så jag är stolt över mig själv. haha. Tar nog ett träningspass imorgon också. Inte helt dumt när man har en hel dansal för sig själv också! Weeeiii.

Kom precis hem från skara. Jag, Malin, Annasara och Herman har varit på dansuppvisning i katedral, det var kanon! Nu sitter jag här på en Lördag och lyssnar på musik och sjunger för mig själv. Gud vad trött jag är! Imorgon blir det bio, jag ska på dubbeldejt! Jag, Emma, Annasara och Herman! :D ♥ Ser ut som om vi blir själva på bion? typ.





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]