12 Decmber 2011 - Raise and shine

Morning!

Everything allright? Jag har en ledig dag idag men ändå ställde jag klockan för att gå på personalmöte, sen när jag kommer till jobbet då är det fel dag. Gaaah. Haha. Nu är jag iallafall pigg och har nästan ingenting att göra. Kanske ska åka med pappa till Lidköping idag och köpa löpar skor till mig eftersom jag har börjat springa på bandet. Jag springer med dansskor och det är inte bra för hälen och fötterna, otroligt ont har jag! Nya skor får det bli!

Jag tror min julklapp från syster kommer idag förresten! Haha. + en till konsert med beyonce ;) Helt plötsligt fick jag något att göra idag. haha ♥





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]