13 December 2011 - Lucia

Hejsan! :)

Någon som ens pallar att fatta att det är Lucia idag? Haha, jag har inte varit med om något sånt idag iallafall. Lucia tåg är ju så mysiga, kanske går något på tven sen man kan kolla på. Jag fattar inte ens att det är December månad och att nästa vecka är det julafton. Vart har julen tagit vägen egentligen, jag vill ha snö tillbaka. Tar tillbaka allt jag sagt om snö, haha. Det här är inte roligt längre.

Kom precis hem från jobbet, har jobbat från kockan 10,30 - 20.00 idag, (imorgon kommer ni förstå varför) Nu ska jag ta på mig min mysigaste onepiece och käka taccos, dricka pepsi och lyssna på härlig musik och sen läsa min bok tills jag somnar med boken på bröstet.





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]