15 december 2011 - Tjuvarnas Jul

Godmorgon!

Har legat framför tven hela morgonen och kollat på tjuvarnas jul, alla har ju pratat om att julkalendern är så bra i år så jag var tvungen att sätta på första avsnittet och börja kolla. Slutade vid avsnitt fem och nu vill jag bara se mer, hur mysig som helst! Det var länge sen det var en bra julkalender, så det var allt på tiden att det skulle komma en ny bra :)

Nu ska jag dra mig till jobbet börjar 13-20.00. Jag tror några av mina julklappar jag köpt till mig själv kommer idag! :D (jag skyller på att det är julklappar till mig, på så sätt får jag inte dåligt samvete att jag shoppar så mycket, haha. inte bra.) Vi hörs senare, ha en bra dag! ♥





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]