16 December 2011 - Äntligen fredag!

Är lite stressad nu, så tog två super snabba kort innan jag drar iväg nu. Ska till jobbet och är där hela dagen/kvällen. Äntligen fredag idag, denna veckan har varit lång men imorgon blir det sovmorgon! Gud så skönt. Idag blir det inget smink eftersom jag tänkte hoppa i vattnet och vara med på vattengympa och sen kanske springa lite på bandet med mina nya jogging skor jag köpte i måndags.

Jag har aldrig gillat att springa men har börjat springa nu på löpbandet i vårat gym och det är faktiskt så okej, känns skönt efteråt. Förra veckan så sprang jag med mina dansskor på bandet, kunde knappast inte gå efter. Hade så ont i fötterna, pappa blev arg och tog med mig till stadium.. haha. Nu vet jag inte vad jag snackar om, men ha en bra fredag! Ta hand om varandra! ♥ Om ni inte har nått för er, kom och bada i Götene badhus!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]