17 December 2011 - Julpyntar

Helllooj! ♥

Har inte haft tid att uppdattera bloggen idag, vi har julpyntat hela dagen. Jag ville att granen skulle åka upp idag eftersom det finns ingen julkänsla.. så , så fick det bli! Nu blir det lite mera jul i huset. Musiken är julmusik och nu längtar jag riktigt mycket till julafton och lite snö gör ingen skada heller :)

Julgranen får ni se sen, jag och mamma ska åka till ica och kolla om det finns tomte mössa där, köpa lite extra fint till granen och lite godis måste man ju ha! Ikväll kommer Esel hit, då blir det mys framför en film! ♥







  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]