19 December 2011 - Dagens träning

Fy fasen va skönt det är att gymma på morgonen! Alltid gymmat på kvällen men nu när jag kör på löpbandet så blir det bara morgonen eftersom jag jobbar eftermiddagar/kvällar. Idag har jag hunnit med personalmöte och direkt ner till gymmet för att köra mage, kondition och lite armar. Det känns ju så fruktansvärt bra efteråt! ♥

Idag är jag ledig hela dagen, jag hoppas på att få träffa bästis lite också för hon ska få sin julklapp idag!






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]