21 december 2011 - Hemmabio

Vaknade idag utav världens dunka dunka, jag bara va fan är det här nu då, pappa som har gått och blivit galen? Ramlade ner för trappan och ner till källaren. Där stannar han mig framför dörren och sätter händerna för mina ögon. När jag slog upp ögonen så möttes jag av en sjukt fet HEMMABIO, sjukt ljud och massor med Blue Ray filmer. VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP! 

Ser fram emot mycket förfester här nere med mina tjejer! Kommer lätt bli tjejernas rum det här. Ska bara göra ordning det lite mer. Tog en sjukt snabbt bild iallafall. Ni får en bättre titt när vi satt upp allt och fixat ordning också. Jäklar vad bra det blev!!! Woho!! :D ♥ 






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]