23 December 2011 - Ha en jätte bra dag!




Godmorgon! Sov som en stock inatt och vaknade ungefär nu? känns så jäkla gött att vara ledig idag från jobbet, men har jätte mycket att göra idag ändå. Jag och syster ska baka julgodis och plåta för våran Christmas album ;) Kommer bli så kul! Älskar att fixa håret och sminka och plåta.

Nu sitter jag här nere i källaren och myser med Annasara innan vi sätter igång med bakandet. Vi har fått en ny kanal som heter MTV Live HD, där går det musik dygnet runt utan reklam! Favorit kanalen! ♥





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]