27 December 2011 - ingen rubrik

Helöö!! ♥

haha, fan a ni skäller på mig, ni är ju för sköna! :D Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med och blogga, har gått in och extra knäckt lite på helenagården nu i dagarna. Har inte varit där sedan i somras, men det var kul att komma tillbaka. Hoppas på jobb där i sommar också. Men badhuset är mig trogen, jobb hela veckan där.

Allt bra med er annars? Själv känns det som om jag går runt sovandes. Har inte blivit så mycket sömn det senaste. Men va fan, jag var vaken en hel vecka i Alanya utan att vara trött då kan jag banne mig hålla mig vaken nu. Snart kommer Emma och Malin till mig, vi ska planera lite nyår och sitta och tjöta bara, men min syster har tagit hemmabion! INTE OKEJ.







  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]