28 December 2011

Morning! ♥

Somnade inte förän 02.00 igår, har vänt på dygnet totalt. Trött som jag är slet jag mig från sängen och sprang till gymmet för att sätta på musik till alla gymmare. Nu sitter jag här med syster och kollar på home makeover, älskar det programmet! Man kan ju knappast inte hålla sig från tårar ibland. Drömmen och jobba som dom gör!

Ska snart sätta på beyonce dvd:n och lyssna på musik innan jag gör ordning mig för jobb. Jobbar från klockan 13.30 - 21.30. Har tidsinställt inlägg eftersom jag måste visa min fina klänning jag beställt! 
Ha en underbar dag!  





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]