29 December 2011 - Sista dagen på jobbet i år

Hellluuu! ♥

Kom precis hem från min sista dag på jobbet det här året. Så jäkla skönt att vara ledig i allafall 3 dagar. Så det ska firas med att sova, haha. Måste sova ikapp mig känner jag. Somnade 02 och vaknade 11 idag och så kan man inte ha det. Tänk att det bara är några få dagar kvar på det här året 2011. Jag tycker allt går i en himlans fart och jag hänger inte riktigt med i tempot känner jag. Men ser så mycket fram emot det nya året!

Nu sitter jag här och planerar min 20 års fest lite. Inleder året med att fylla år är ju inte så dumt faktiskt, krävs mer planering än vad jag trodde men jag är på god väg. åååh, vill ha nyår nu! Vad ska ni göra på nyår? :)

Här är några av alla bilder som tog i juletiderna nu. Men nu är ju julen över och nu väntas ett helt nytt spännande år! Visst är det så att så fort julen kommer är den över lika fort igen. Mysigt så länge det varar.









  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]