5 December 2011 - Tiden rinner ut

Hej! :)

Har precis kommit hem från personalmöte. Nu ska jag iväg till matten, ska prata med läraren att jag nog ska hoppa av matten. För jag har ingen tid. Plugga hinner jag inte med, har försökt att hitta tid. Men det finns ingen. Så får väl se hur detta går, lite nervös på hur han kommer reagera. Hoppas han förstår mig. Tar nya tag till våren istället.

Efter det ska jag och mamma åka till Lidköping för att julhandla lite, kika på julklappar. Ska möte upp syster där inne också eftersom hon går i skolan där och shoppa runt lite med henne. Kom nyss på att jag fick in lönen idag!!! GÖTTT! ♥

Men helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova. Som på bilden. Finns alltid ställen kan kan hitta. haa.





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]