6 December 2011 - Snön faller och vi med den

Snön är kvar.. jag som trodde den skulle försvinna. När jag skulle till jobbet i morses tog jag cykeln och var helt säker på att jag kunde cykla.. neej, jag fick leda cykeln och det var då jag började klaga på snön. Sminket ran och jag såg ut som en zombie när jag kom till jobbet. Det var länge den härliga känslan varade. haha.

Kom precis hem från jobbet och nu väntas ett zumba pass på gymmet! Jag har så otroligt mycket träningsvärk i hela kroppen efter det hårda träningspasset i söndags så jag vet inte hur detta kommer gå. Slutar säkert med att någon kommer få hjälpa mig upp, haha.

PS
: FAN VAD JAG SAKNAR MIN EGNA DATA!


(En bild som togs förra vintern, då det var så mycket snö. Det var i skövde när vi skulle fira 200 dagars. Fan va kallt det var, men gud så roligt! haha)





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]