7 December 2011 - Tired as hell today

Godmorgon! Snacka om trött tjej idag.. ögonen hänger bara, ser ju svullet ut (bilden) haha. Sitter här framför datan och laddar hem musik och lyssnar på lady gaga. Tack för att vi har den tjejen alltså. Kollade på hennes konsert igår. GRYM!

Vaknade av att jag fick sms av mamma "din bebis kommer imorgon!!" ÄNTLIGEN. Så jäkla tråkigt att sitta på en data man inte har några bilder på eller någonting att visa. Därför det bara har blivit cam bilder det senaste. Men imorgon hoppas jag att jag aldrig kommer få skicka tillbaka den mer. Annars blir det en ny data i jul! haha.

Ska göra ordning mig för att gå till jobbet nu. Jobbar till klockan 20.00 och efter det får vi se vad som händer :) ♥




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]