Åker och kollar på hemmabio

Nu ska jag och pappsen åka iväg och kolla på Hemmabio som står först på min önskelista i år! Jag ska ju göra om min källare till en hemmabio/sövaöver/Förfest rum. Haha. Har tänkt på detta i flera år nu och jag trodde mamma och pappa skulle skratta åt mig när jag nämde det men de tyckte att det var en bra idé :D

(Provade på det är med pussbild, alla stora bloggerskor ser ju så frukstansvärt bra ut när de gör slängpuss men va fan jag ser ju bara konstig ut? Antar är för att det är så snygga! Till och med när de gör fula grimarser ser de snygga ut? jag fattar inte, haha. Ett försök ville jag ju ge det iallafall. Ta det för vad det är! haha ♥)





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]