GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!

Nu är jag så jäkla redo att lämna det här året bakom mig, även fast det varit kanon och alldeles underbart är jag så redo för år 2012!! Känner ni som jag?

Nu håller vi på att göra ordning här hemma för årets största fest. Familjen Pettersson och Bertilsson kommer hit, sen drar vi fram till Götene och kollar på raketerna och träffar massor av folk! Sen hem till oss och då börjar festen med drinkar, lekar, musik och ett jävligt bra sällskap. Emma kommer hit sen också och så förkrökar vi lite hos mig innan vi drar in till skara innan tolv och ser på raketerna och skålar med alla våra vänner! Vi har inte jätte mkt planerat, så detta kan bli spännande ♥

Ha en jätte bra nyår och ta hand om varandra! Gör så alla får en bra start på det nya året genom att vara snälla mot varandra! GOTT NYTT ÅR!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]