I know you don't care too much but...

I still care.

Soooooova, vill bara sova nu. Kan knappast inte hålla uppe ögonen ändå sitter jag här och tvingar mig att vara vaken. När man slutar jobba 20.00 så vill man inte gå och lägga sig direkt, man vill ju göra allt man inte kunnat göra, om ni förstår? Haha.

Sitter här och kollar på Beyonce DVDen Live at Roseland. Klippet under är en utav mina favorit låtar, så jäkla stark är den. Ska nog lägga mig i sängen som somna till den nu.. Natti ♥ btw, ska göra allt för att se ut som beyonce när jag blir äldre, tänk att ha en sån snygg fru och morsa. Herregyyy. haha.

2011-12-18 / 20:45:30

Hon är så sjukt bra! Denna låten är en av mina favoriter också :)





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]