I want to dance all night, 'til the sun comes up

ÄNTLIGEN HEEEELG! ÄNTLIGEN FREDAG! ♥
Någon som ska ut och dansa idag? Jag är så fruktansvärt dans sugen så imorse innan jag gick till jobbet satte jag på beyonce och dansade som bara den till låtarna, slutade med att 10 minuter innan jag började jobba rann svetten på mig. Tur att jag har en stor basäng på jobbet som man bara kan hoppa i. Jag var med och körde lite vattengympa idag, det var rätt jobbigt i vattnet faktiskt. Får se om det blir någon träningsvärk imorgon. Har inte dansat på hela veckan så det bara spritter i bena på mig.. haha.

Idag ska jag bara ta det lungt, ska kolla om jag får gå upp och sno tven från pappsen och kika lite, hoppas att syster kommer hem snart också. Känns som om jag inte sett na på 100 år. Men imorgon blir det vampire frukost som alltid på lördags morgonen :D




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]