New year's eve movie

Hej, hur har ni det på den näst sista dagen på år 2011?

Jag har haft en kanon dag! Att vara ledig och få sova länge är inte helt fel. Har myst med syster lite idag och sen hjälp mamma och handla allt inför imorgon, då blir det partey! Sen tog jag och Emma en spontan bio. Jag tyckte det var en bra idé att se filmen New Year's eve så här dagen innan nyårsafton. Och det var en jävligt bra ide visade det sig. Fruktansvärt bra film med många kända och snygga skådespelare och för två timmar kändes det som om jag var där och firade med dom. Haha. Nu är jag mer taggad på nyår!



Nu ska jag göra ordning lite här nere i källaren för imorgon, har köpt nya ljus och lite glitter och stjärnor som jag lagt på bordet runt ljusen. Mysgit. Nu ska jag kolla lite på tven och sedan lägga mig ganska så tidigt eftersom det blir en lång dag/natt imorgon. Puss ♥





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]