Sitter uppe och väntar på syster

Nu har min Esel varit här, filmen vi tänkte kolla på funkade inte så det fick bli en hel kväll med musik framför Lady Gaga konsert. Hon lämnade mig precis så nu sitter jag här och kikar runt på lite bloggar. Syster kanske behöver skjuss hem inatt så jag tänkte hålla mig vaken ifall om hon hör av sig. Allt för sin syster. Hehe.

Imorgon ska jag, Annasara och mammsen åka till Lidköping och köpa julklappar, jag har klart till familjen men kompisarna vet jag inte vad jag ska köpa till än.. så dålig fantasi. Menmen. Pusspuss ♥






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]