Snow is falling all around me

Åååh, va mysigt det är att kolla ut! den 5 december 20.00 kan vi konstatera att det snöar! hur mysigt och fint det är ju kommer jag börja klaga imorgon när jag går utanför dörren. Men vi låter det vara såhär trevligt nu. Lite vitt måste vi ha till julen, det kan man ju inte neka ;)

Jag var i Lidköping förut och shoppade med mamma och syster. Hittade lite små mysiga saker, bland annat köpte jag ett knall rött läppstift (det på bilden) som jag och syrran ska använda till en "julplåtning" mer om den senare..

Jag köpte också Lady gaga tour som jag ska sitta och kolla på nu hela kvällen och lyssna på härlig musik. Om jag har blivit besatt av konserter på DVD? OM JAG HAR!






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]