Something 'bout lonley nights

Hej! ♥

Läget? Jag är så trött så jag håller på och dör. Har jobbat från klockan 10.30 - 20.00 idag. Men det är fredag och det innebär att det är drag i badhuset och på gymmet så det är alltid roligt att jobba då :) Idolfinalen håller på och jag orkar nästan inte kolla på den i år. Måste ju se vem som vinner men jag tycker ingen av dom förtjärnar ett skivkontrakt. Hitta nästa Lady Gaga eller Beyonce istället vettja!

På tal om Gaga, är hon inte den häftigaste personen som finns? kolla på born this way konserten så fattar ni vad jag menar. Aldrig sett något bättre!

Nu ska jag sätta mig framför tven och kolla på vem som vinner. Imorgon jobbar jag sen tänkte jag testa på vårat kära gym vi har på Västerby :) Det är tredje advent imorgon, då tänder vi tre ljus istället. Tiden går så snabbt. Hinner inte riktigt med här? Har ni börjat köpa julklappar? Jag är lite efter känner jag, haha. 





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]