Myser framför tven

Jäklar vad trött jag är! Slutade jobbet senare än tänkt.. nu sitter jag och njuuuter framför min nya hemmabio med mamma och syster och lyssnar på ill go musik, vi kollar hur mycket högtalarna klarar, slutar med att pappa skriker att hela huset skakar XD hhaha..

Imorgon blir det upp tidigt och sen gymma och sen jobba igen. Mycket nu innan jul! Men det är en riktigt mysg tid nu! :) Några dagar kvar till julafton bara.. iiiiiihhhh!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]