Julbord hos mormor!

God Jul på er alla! Hur har ni det på julafton?
Dagen startade super, vaknade upp och kasta mig in i Annasaras rum och låg och myste i sängen lite. Sen fick vi se att det fanns paket i stumpan (haha, man känner sig som ett barn på julafton) där i låg det nagelack och en choklad snögubbe jag åt upp till frukost. haha.

Kom precis hem från julbord hos mormor och nu ska jag göra mig ordning lite tills i kväll, vi ska till våra kusiner i Lidköping och fira med dom och öppna klappar! :D Synd att det inte är någon snö ute, men det är faktiskt ganska mysigt ändå :$ ♥ Ha en fortsatt bra kväll, ta hand om varandra!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]