Julgodisbak hela dagen

Heej bloggen!

Allt bra med er? jag är så jäkla trött, känner mig helt utmattad. vet inte varför. Men har inte haft tid för att vara trött nu utan Esel kom till mig och och satte mig i julbakning så det är det vi har haft för oss hela eftermiddagen. Vi har lyssnat på jullåtar och bakat julgodis. Nått måste man ju göra när man inte fått julkänslan ännu. Hur mysigt som helst!

Ikväll ska jag ut i skövde, får se om jag lyckas hålla mig vaken eller om jag hittas på dansgolvet liggandes eller nåt. haha. Vad ska ni göra denna kalla lördagen? ♥





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]