Året 2011...

Ett minne förlivet: Var helt klart Alanya 11/9 - 18/11 med Emma, Emelie och Malin.
Skönaste människan: Det är helt klart Esel (Emma Karlsson) hon kan få mig att må bra så fort jag ser henne! Lätt den skönaste människan.
Viktig tanke i år: no regrets.
Konstigaste händelsen
Den bästa resan: Var helt klart (förutom Alanya) Gran Canaria, Puerto Rico med familjen Pettersson.
Finaste paret: Måste nog varit Mevlut och Esel, (HAHAHA)
Årets Chrush: Den tar Ian Somerhalder hem!
Bästa Tv-serie: The Vampire Diaries
Bästa musik: LMFEO, Lady gaga, Usher, Beyonce och min älskade Michael Jackson. Just det Eminem också!
Årets tabbe: Måste nog varit när vi var i Stockholm på Britney konsert, vi tog ett gemensamt beslut att inte ha på oss jackor när vi stog i kön eftersom vi trodde inte det skulle ta så lång tid att komma in till globen. FEL. Vi stod där ute i oktober i mer än 2 timmar och frös räva av oss. haha. Sån jävla tabbe.
Åretsvän: går till.. bababam! MALIN FRISK!
Årets ängel: Emma Gustafsson, jag trodde inte på änglar tills jag träffade henne.
Årets drog: Fortfarande pepsi och Malin lärde mig att missbruka risen!
Årets Besvikelse: Måste nog varit när vi var på turkiets flygplats och vi väntade på våra bagage. Men Esels bagage kom aldrig. Där skulle vi stå och snacka med turkar som inte kunde engelska. Bussen blev försenad och hennes bagage kom 4 dagar efter till hotellet.  
Årets konserter: Semptember, Erik Hassle, Britney Spears och The ark.
Årets älskling: Går till min älskade syster, Annasara.
Årets hetaste ställe: Är lätt Båstad!
Årets tack: Jag vill tacka Mamma och Pappa för allt de har gjort för mig under detta året, älskar dom!
Citat som passar in på detta året: "i dom lugnaste vatten simmar dom farligaste fiskarna". & "det som inte dödar, dig gör dig starkare.
Dröm som gick i uppfyllelse: Fick åka med tjejerna till Alanya och jag fick träffa min barndomsidol Britney Spears. 
Året 2011 var: En jävla karusell men jag åkte den med gjädje var enda gång!
Levt efter detta året: Life may not be the party i hoped for, but as long as i live i will dance!
Nyåslöfte: Hålla tag i de jag älskar mest så länge som möjligt.





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]