Nyår var bättre förr.

Imorgon är det nyårsafton, jag tycker nyår är fruktasnvärt överskattat. Alla vill ha den perfeka nyår men så blir det ju aldrig ändå, alla vill att nyår ska vara precis som i filmerna men egentligen är det precis som alla andra fester det enda som man gör en gång om året är att skåla klockan 00.00 och säga "GOTT NYTT ÅR!". Förutom det är det precis som alla andra förfester och fester man är på. Håller ni med mig? Känns som om midsommar och valborg är större än nyår nu för tiden.

Bilderna är från nyår i 9:an på högstadiet tror jag. Nyår var så jävla mycket roligare och viktigare när man var ung. (haha) Den nyårsafton hade jag alla som betydde mest för mig under samma tak. Nu känns det som om alla är så långt borta fast ändå så nära. Man ser ju bara på bilderna hur lyckat det var, det var den perfekta nyårn för mig. Alla man ville fira in det ny året med var där, nu är det annorlunda.. folk har skaffat sig andra och egna liv, vissa har flyttat ifrån en, endel vill fira in nya året med sina pojkvänner och flickvänner som i sin tur har andra kompisar. Andra åker utomlands. Sorligt när man tänker efter hur snabbt allt kan ändra sig ♥ Undra hur det blir nästa år, vilka som kommer stanna kvar i ens liv då? Vilka som kommer försvinna...
 












  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]