With all this Christmas cheer, it's hard to be alone

Heeej! Vaknada upp i morses och det var snö ute! GÖTTTTT!! Men nu är den borta, typiskt.. Skulle vara så mysigt med lite snö nu när man börjar få upp julkänslan. Idag har vi varit och julhandlat de sista julklapparna och nu sitter jag och syster i mitt rum och lyssnar på julmusik och slår in alla klapparna :) Mysigt! Ska nog kolla ett avsnitt av julkalendern ikväll, måste hålla uppe gnistan nu! ♥

Nu ska vi fortsätta med vårat julkapps mys!




2011-12-19 / 13:08:29

Har precis börjat läsa din blogg! Jätte bra, det enda negativa att du inte skriver så mycket om dig själv. Läsare vill känna dig, de vill veta saker man inte vanligtvis brukar prata om. Så komigen, jag vill veta hur du är som person, hur är ditt liv, vad gillar du, vad gillar du inte, killsmak? Har du varit med om någon nära döden upplevelse? Vad tycker du om folk som ligger runt? Har du gjort något galet ngn gång? BERÄTTA FÖR OSS OM DIG OCH DITT LIV! Du och din syster är super fina, önskar jag och min syster kunde se lika bra ut tillsammans som ni! Väldigt lika :) Kramar!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]