The trouble with girls is they're a mystery

Vi har 2 stycken datorer hemma som jag kan använda (syster har en egen) och alla krånglar! Min föräldras är på reperation och min data fick jag nyss hem från tyskland PROBLEMET ÄR ATT HELA JÄVLA DATAN ÄR PÅ TYSKA! + internet krånglar.. så det kommer nog ta ett tag tills jag är tillbaka här på riktigt om man säger så.

Men tills vi hörs igen kan vi lyssna på denna killen som vann American idol (eftersom svenska idol har blivit ett skämt så har jag sakta men säkert gått över till American Idol.. gör det ni också. Ni kommer inte ånga er. Inget emot deltagarna, jag diggar moa. Utan hela grejen är inte lika FET som american idol) Scotty McCreery är ett suveränt exempel med bara 17 år på nacken och en stjärnstatus som är utöver det vanliga! ♥

Sen måste jag säga att jag älskar låten, undra om det är så killar ser på tjejer? haha. Intressant iallafall.
Klicka HÄR om ni vill se musikvideon :)






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]