för första gången i år, behöver jag inte längre drömma tillbaka

känns sjukt att jag är på precis samma ställe som jag har drömt om så länge nu att komma tillbaka till. Känns sjukt att samma paradis inte bara finns i huvudet, utan det finns faktiskt i verkligheten. Som ni förstår lever jag livet med min familj och våra goda vänner här borta.

Det är jag och syster som sitter vid poolkanten och chillar. Solen skiner, himlen är blå... åh vilken underbar dag! ikväll ska vi nog gå till ett köpcenter som är helt otroligt. Ligger en promenad bort inne i puerto rico. Var där förra året så det ska bli så kul att gå dit igen! Hur är det hemma i Sverige, någon snö ännu? :) ♥





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]