15 december 2012

heej mina vänner och vinterland!
Sitter här med gosigaste filten och fryser ändå. Känns inte som om det är sverige vi lever i just nu. haha. Har precis kommit hem från jobbet och ett tufft pass på gymmet. Kroppen är tung och det känns som om benen viker sig varje steg, men det finns inget härligare än att vara totalt utmattad efter ett pass! på tal om pass så ska jag på utbildning i styrketräning, core, vattengympa och andra pass i början på nästa år :) ska bli så kul!
 
Waaah, det är inte långt kvar till julafton och jag som har slått in min egna present kan typ inte vänta att få öppa det på julafton (hemlis än så länge) ååååh, låt dagarna gå. Även fast jag vet vad jag kommer få kommer jag vara som ett barn på julafton. Kommer absolut inte kunna sova dagen innan! Vet ni också vad ni ska få? Det är ju absolut inte längre som för 10 år sen då man bara "hoppades" att man skulle få det som stog först på önskelistan bland 20 andra saker, nu har man typ en stor grej man önskar sig. 
 
Min bästa vän firar jul och nyår i USA, kan inte beskriva hur avundsjuk jag är, för det är ju där man ska vara under jul och nyår, det är stället lixom! Följ deras blogg under tiden i NEW YORK CITY här!
 
Nu ska jag mysa ner mig framför tven och kolla på justin biebers konsert i London :) ha en bra helg!
 
 




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]