första advent 2012

Fööörsta advent, yeeeeeyyy!  julkänslan förra året var inte på topp men nu känns det både spännande och super mysigt. Tror jag aldrig sett såhär mycket snö på mina 20 vintrar. Har fått kämpa mig fram till jobbet fram och tillbaka för bilen är det ingen ide att köra med. Nu är allt julpynt uppe och ser verkligen fram emot en glad jul tillsammans med mina vänner och familj! Men också dom som inte finns här hos mig nu, kommer vara med i tankarna hela tiden såklart.
 
Julkalendern har ju satt igång, kan inte fatta att jag var så liten som fyra bast när världens bästa julkalender gick. Mysteriet på greveholm är något extra och trots tjugo år på nacken kan jag inte slita mig. Den första går inte att slå, men det är helt okej att det är tillbaka. Får se om jag blir positivt överraskad! :) Tänd mycket ljus idag och mys med varandra! Just sayin.
 
 




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]