11 maj 2012 - varit ute på äventyr

Har precis kommit innanför dörren och klockan är bara 12.00 känns som om jag har varit igång en hel dag redan! Vaknade tidigt i morses och åkte till Anna och fixade mina naglar så det blev sommarfräsha. Får visa bild lite senare på naglarna, de blev så fina!  Det tog ungefär 1,5 timme, efter det åkte jag till apoteket och sen till ica för att köpa lite tidningar vi kan ha och läsa på flyget och när vi ligger på stranden.

Håller på och packar resväskan och som vanligt så kan jag inte begränsa mig. Haha. Slår vad om att jag inte ens kommer använda hälften av allt! ;) typiskt mig. Sen ska jag dra in till Lidköping och möta upp Annasara för lite shopping och sen när jag kommer hem ska jag iväg till Emma och stötta henne i packningen (hon har problem, precis som jag) haha. Sen sent ikväll ska jag en sväng till jobbet. Det kommer gå i ett idag. Herregud, hur ska jag hinna med allt?






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]