12 maj 2012 - i'll be there and you'll be near

Har jobbat från klockan 09-14.00 idag, är helt slut. Ska tillbaka till jobbet senare igen men nu måste jag se till att bli klar med min packing. Jag har hela garderoben på storarums golvet och jag kan verkligen inte plocka ut plaggen. Skit jobbigt! Jag var hos Emma igår och hjälpte henne packa, slutade med att jag kastade runt hennes grejer lätt som en plätt "den tar vi med, den tar vi inte med. Du får välja en färg inte två likadana!"´osv. Men nu när det kommer till mina grejer är det kaos. haha.

Gick igenom mitt kommentarsfält igår och ser att några tror att jag använder löshår. Börjar bli ganska van att höra det nu, men det är mitt hår! Allt är mitttttttt!! Skulle nästan kunna skänka bort lite för det börjar bli väldigt långt nu ;) såg ett spöke precis innan jag tog bilden.. så då förstår ni.





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]