everyday is one day closer

Godmorgon! ♥

Hoppas allt är bra med er i det sköna vårvädret! Själv så är vårvädret inte så skönt för mig eftersom jag får sitta inne och helst inte sätta min fot utanför dörren pga av allergin. Nu är det äntligen helg för mig iallafall, fem dagar ledigt. Har mycket jag måste göra! Måste åka och shoppa lite till Alanya, packa, träna, träffa vänner mm.

Helgen har vart toppen! Har jobbat lite, träffat Esel och myst lite med henne sen kom bazze och stannade här lördag-söndag. MYSIGT!    

BTW: OM EN VECKA IDAG SITTER JAG OCH VÄNTAR PÅ BOARDING JUST PRECIS NU!!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]