kan inte klaga på livet nu.

14 maj - 21 maj = ALANYA MED VÄRLDENS BÄSTA
4 Juni = JESSI KOMMER HEM FRÅN KINA
12 - 15 Juli = BÅSTADVECKAN MED TJEJERNA!
Juli/Augusti = BÅSTAD IGEN!!!!!!!
31 - 2 Augusti = LADY GAGAAA I GLOBEN, WEEKEND I STOCKHOLM MED EMMA & SYSTER
Oktober (osäker på datum) = GRAN CANARIA MED FAMILJEN!
3-4 November - MICHAEL JACKSON IMMORTAL TOUR MED EMMA I GLOBEN!

Jag mår rätt så bra nu! ♥♥ kom framtid, kom.


Turkyy, Alanya, Taksim hotel September 2011! Om 10 dagar är vi där igen! wooop wooop*


Mitt andra hem, Båstad. I år får jag uppleva båstadveckan med världens bästa tjejer. Vilken sommar!


November 2011 var vi i Globen och kollade på Britney Spears, nu får jag uppleva Lady Gaga i Augusti och Michael Jackson tour i November. Det kommer vara något jag aldrig kommer glömma!


Oktober 2011 med familjen och Pettersson, nu har vi beställt resa och åker i Oktober igen till Gran Canaria! Längtar!!!!





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]