1 maj 2012 - låt oss bli dom som försvann

Heeeej på er! ♥

Känns som om hela världen samlades på en plats igår för att festa. Har aldrig sett så mycket folk på stadt i Lidköping förut. Det var inte roligt överhuvudtaget. Drinkar som man fick över sig, folk som var för fulla för att kunna stå i kö, 20000 meters kö till garderoben, två toaletter på 250 tjejer som stod i kö. Stannade i en timma. Betalade 100 spänn för ingenting. Kasst. Hoppas de tänker på till nästa gång att man inte kan ta in så himla många, kunde inte röra sig eller nått. 

Men träffade Malin där iallafall, så vi gick till torgrillen och träffade lite folk sen gick jag hem till bazze och sov där och kom precis hem. Nu ska jag slappa hela dagen och hänga här med er hade jag tänkt. 

Hur var eran valborg?

Här är en bild från igår och jackan som jag har på mig var den jag och syster beställde från urbanoutfitters.com (som vi ska ha ihop) den är så fruktansvärt snygg. Beställde M/L för att jag ville ha lite oversize. Helt underbar! 






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]