gonna miss you when you're gone

Hej! ♥

Hade världens bästa kväll i skövde igår med fille. Vi åt på en jätte fin resturang som hette Glädje, aldrig käkat där. Men fruktansvärt fint och god mat. Pratade om allt vi har missat och hade det roligt. Sen gick vi och köpte godis till bion. Det gick på över 100 spänn. Då hade vi redan vräkt i oss massa mat men godiset lockade ändå, vill jag säga. 

Vi skulle först kolla på american pie, the reunion men sen ändrade vi oss och kollade på Avengers i 3D. Jätte bra film, men lite svårt att hänga med i själva handlingen. Men den blev bättre mot slutet. Den var 2,20 så den blev klar vid 23.30 ungefär. Då åkte vi hem och mådde illa av all mat och godis! 

Nu sitter fille på ett plan till turkiet och stannar där i ett halv år! Kommer sakna honom sjukt mkt. Men som tur är att tiden går så fruktansvärt snabbt! Så ses vi snart igen ♥  






  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]