29 november 2012 - feeling sick

Hej på er! Här hostas det och snoras ska ni veta, hos mig vill ni inte va nu! Jag får skylla mig själv eftersom jag tränat även fast jag har känt mig lite halv sjuk, det får jag sota för nu. Sitter nere i källaren med julstjärnan och julgranen tänd och med världens goaste filt men hade inte tackat nej till att ha syster min här nu. Jag har tänkt på en sak "att jag kan inte ens tänka mig hur livet skulle vara om man inte hade ngt syskon, för mig är det så självklart att jag inte skulle ha ett roligt liv för det är hon jag gör allt med det är hon jag säger godmorgon och godnatt till varje dag och när vi åker utomlands är det ju som att ha med min bästa kompis vart jag än är, tänk om man skulle vart själv. Sjukt skrämmande tanke för mig". så nu har jag fått ur mig det!
 
Ska sitta och vänta ända till klockan 15 på att hon ska komma hem, vi har fastnat framför serien gossipgirl så jag åkte faktiskt och köpte några säsonger i förrgår. Så nu ska vi nöta!
 
 
 
 
 




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]