Chris brown carpe diem tour globen

Har filmat lite med mobilen innan den laddade ur så det blev korta videos för jag ville ha med många låtar men tillslut laddade den ut tyvärr. Konserten var för övrigt jätte bra! Chris brown är ju kungen när det gäller att dansa och göra otroligt bra musik men dock inte den bästa jag varit på. Tyckte han hade en otroligt bra show och snygg som fan är han men tyckte inte han fick så bra kontakt med publiken, han körde sitt race sen när han sa "goodbye sweden, love u" så trodde man att han skulle komma tillbaka och köra två extra låtar (som alla andra stora artiser gör) men så gjorde inte han.
 
Han körde lätt de bästa låtarna som är hetast just nu och mellan showen var det en cool DJ som spelade house musik. Vilket jävla drag det var! Såg jätte bra i golden circle och kunde dansa loss utan att knöka :)
 
Konserten får 3,5 av 5 stjärnor!
 
  




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]