Hemma från Stockholm

Har precis kommit hem från en jätte bra helg med empeli i huvudstaden! Känner att det får dröja ett tag nu innan jag drar dit igen, börjar känna mig lite som hemma där även fast jag inte gillar stället sådär jätte mkt. I måndags åkte vi till stockholm, slängde in våra grejer på globen hotell och drog direkt till shoppingcentret och åt mat och shoppade såklart! (jag lite fint att visa) sen på kvällen tog vi lite drinkar i baren innan vi gick in i globen till golden circle och väntade på att chris brown skulle inta scenen. Idag har vi gått på stan i flera timmar och njutit utav julpynt som finns i hela stockholm. Super charmigt! :)
 

Imorgon berättar jag mer om konserten, visar mer bilder och det kommer komma upp videos från konserten som jag själv har filmat från golden circle! så håll utkik! Bilder på instagram är uppe!

 

 

 

 





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]