längtar efter julkänslan

Godmorgon! Sitter här med min nya favorit filt och ett glas oboy framför gossipgirl. Såg de första två avnitten igår och nu kan jag inte sluta titta. Tur att jag har 6 sässonger kvar att njuta till. Har åkt på en jävlans förskyldning så nu blir det ingen träning på några dagar. Men jag är snart på g igen!
 
Igår var jag annasara och morsan och julhandlade lite så jag och syrran har pyntat vårat favvorum som är i källaren. Det blev så himla mysigt men det är ju såklart lite tidigt än, så resten av huset får vänta ett tag till, det är bara att gå ner för trappan om jag vill ha lte julstämning. Hoppas det kommer lite snö till första advent iallafall, skulle vara så mysigt!
 
 
 
 
 




  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]