Tisdagen den 16 oktober

Jag visste från början att detta skulle bli en chansning. Men med vackra ord i örat och sms mitt i natten kunde jag inget annat än att tro på allt det som sas till mig. Jag trodde att varje gång just han ringde mig för att bara höra min röst, var bara för han ville ha just mig och ingen annan. Jag trodde att alla sms han skrev kom från hjärtat. Han säger att det gjorde det. Men hur mycket jag än vill tro på det, finns det något i mig som känner att allt var bara skitsnack, ett spel. Ett spel av en som behövde uppmärksamhet och lilla jag som vill tro det bästa om alla, gick på det. Jag förstår nu hur enkelt det är att utnyttja den jag är, den personen som jag är. Jag får åter igen linda ihop mitt hjärta till ett litet paket och behålla det för mig själv, en väldigt lång tid framöver.  Det är sorligt, Jag kunde ligga länge och bara titta på honom, tills jag helt plötsligt en dag såg på honom med svarta ögon.





  << Ditt namn

  << E-postadress (Visas endast för mig)

  << Bloggadress



    Kom ihåg mig?

Sandra Karlsson, 20 år gammal och bor i lilla Götene och trivs som fisken i vattnet! Tog studenten förra året och nu jobbar jag och lever livet! Jag är en glad tjej som älskar allt som är galet. Det som står mig varmt om hjärtat är min familj, vänner, resa, träna, dansa, shoppa och framför allt min syster . Ni kan följa mig i troligtvis den roligaste tiden i mitt liv som tjugoåring. Hoppas ni gillar den!

Kontakt: [email protected]